Zakupiłeś bilet, ale nagle okazało się że nie możesz jednak jechać w miejsce które chciałeś? Albo rezerwując miejsce w autokarze pomyliłeś się i źle zdefiniowałeś dane w formularzu zamówienia? Nic nie szkodzi. Zmiana biletu dostępna w systemie rezerwacyjnym Voyager, może zostać wprowadzona korzystając z formularza znajdującego się powyżej. Procedura jest bardzo prosta, jednak należy się wcześniej szczegółowo zapoznać z regulaminem oraz przede wszystkim być świadomym tego iż zmiana biletu jest operacją odpłatną.
Po pierwsze należy uzupełnić formularz zmiany o szczegółowe informacje, dotyczące zamówionego biletu:
– numer biletu,
– nazwisko,
– data sprzedaży,
– rodzaj operacji (z
Po uzupełnieniu formularza nastąpi przekierowanie do uiszczenia dodatkowej opłaty, a następnie nowy bilet zostanie przesłany na nasz adres mailowy, jak również będzie on dostępny w ostatnim kroku tejże procedury.
Jeśli zmiana biletu przysporzy Wam większych problemów lub jeśli macie jakieś dodatkowe pytania to prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.