W przypadku, gdy nie możemy skorzystać z zakupionego miejsca w autokarze istnieje możliwość na zwrot biletu zarezerwowanego przez system Voyager. W tym celu należy dokładnie zapoznać się z regulaminem powyższego systemu, a przede wszystkim pamiętać o tym, że podczas zwrotu biletu cena obejmuje różnicę pomiędzy ceną biletu i potrąceń przewoźnika oraz koszty serwisu. Dlatego pamiętajmy o tym, aby z pełną rozwagą dokonywać zakupu interesującego nas biletu. Istnieją jednak sytuacje, gdzie nie jesteśmy w stanie przewidzieć, że z danego przejazdu nie będziemy w stanie skorzystać, wówczas należy dokładnie wypełnić powyższy formularz o takie dane jak:
– numer biletu,
– nazwisko,
– data sprzedaży.
Zwrot kwoty zostanie dokonany na konto bankowe, z którego wcześniej był robiony przelew celem opłacenia wcześniejszego biletu. Procedurę kończy wydrukowanie potwierdzenia zwrotu.
W razie jakichkolwiek problemów lub pytań dotyczących zwrot biletu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.